Overslaan en naar de inhoud gaan

Ter Kulve volgt Coopmans op bij Iglo Mora Groep

Peter ter Kulve (39) wordt op 1 april 2004 benoemd tot voorzitter van de directie van de IgloMora Groep. Hij volgt Baptiest Coopmans op,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Peter ter Kulve heeft gedurende zijn carrière ervaring opgedaan met de Unilever-merken in de ijs- en diepvriescategorieën. In het verleden werkte hij bij Iglo-Ola, was Business Unit Director in Tsjechië en is momenteel voorzitter van Unilevers ijs- en diepvriesdivisie in China. Peter ter Kulve is sinds 1988 bij Unilever in dienst.

related partner content for mobile comes here

Baptiest Coopmans (39) begon zijn loopbaan bij Unilever in 1989. Na diverse marketing- en verkoopfuncties bij Lever vervuld te hebben, werd hij verkoopdirecteur bij Elida Andrélon. Ook bekleedde hij de functie van algemeen directeur bij DiverseyLever. Sinds september 2000 was Baptiest Coopmans voorzitter van de directie van de IgloMora Groep in Den Bosch.
De IgloMora Groep is een van de drie consumentenwerkmaatschappijen van Unilever in Nederland. Zij voert in Nederland leidende merken als Hertog, Iglo, Mora en Ola. Het hoofdkantoor is gevestigd in Den Bosch. Onder de IgloMora Groep vallen ook de fabrieken in Hellendoorn, Maastricht en Mol (België). De IgloMora Groep is in Nederland marktleider in ijs, diepvriesgroenten en snacks.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in