Overslaan en naar de inhoud gaan

Telegraaf-belang in Media Librium

Telegraaf Media Groep (TMG) neemt per november een 40-procents belang in Media Librium, exploitant van digitale media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Media Librium heeft zich gespecialiseerd in ontwikkeling en exploitatie van inhoud (content) op digitale schermen en in het koppelen van deze schermen aan back-office systemen (zoals bedrijfsnetwerken en voorraadsystemen). Hierbij wordt gebruik gemaakt van de nieuwste methodieken, waaronder narrowcasting.

related partner content for mobile comes here

M-Media, dochterbedrijf van Media Librium, verzorgt sinds september 2004 voor de McDonald’s vestigingen in Nederland een narrowcasting netwerk, zoals met het tv-kanaal Channel-M en digitale abri’s.

‘Met deze investering krijgt TMG toegang tot een nieuw mediumtype met een advertentiemarkt die sterk in ontwikkeling is. Daarnaast biedt Media Librium aan TMG een platform om haar inhoud naar bestaande en nieuwe doelgroepen te distribueren en haar merken te promoten’, zegt Ad Swartjes, voorzitter van de raad van bestuur van TMG.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in