Sanoma Uitgevers: jongerenplatform ExtraFris
ExtraFris valt onder uitgeefgroep Jeugd & Jongeren en richt zich op de doelgroep 12-20 jaar. Het wordt een zelfstandig merk binnen het portfolio van van Sanoma Uitgevers.
Lost Boys ontwikkelde in samenwerking met Sanoma Uitgevers het merk ExtraFris en is daarnaast verantwoordelijk voor de gehele technische realisatie van de community.
Het draait bij ExtraFris om communitainment: fris belichte redactionele content enerzijds en zelfexpressie anderzijds. Daarnaast maakt ExtraFris gebruik van een eigen jongerenredactie: mondige jongeren zullen onder begeleiding van het redactionele team van ExtraFris een belangrijke inhoudelijke rol spelen binnen de community.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
ExtraFris
bevindt zich momenteel in de soft launch fase. De komende weken zal gekeken worden in hoeverre de community aanscherpingen vraagt. Daarbij speelt met name de feedback vanuit de doelgroep een belangrijke rol. De eerste commerciële partners zijn inmiddels gevonden, claimt Sanoma Uitgevers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid