Overslaan en naar de inhoud gaan

Vrede tussen AH en Unilever

Unilever heeft de bodemprocedure tegen Albert Heijn ingetrokken. De onenigheid tussen de twee partijen over de grote gelijkenis tussen een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt Het Financieele Dagblad. Over de inhoud van de schikking wil Unilever noch Albert Heijn iets zeggen. Unilever had Albert Heijn ervan beschuldigd voor een aantal van zijn huismerken bewust bijna dezelfde kleuren, letters, teksten en verpakkingen te gebruiken als die van zijn eigen A-merken.

related partner content for mobile comes here

Unilever eiste in een kort geding dat AH zijn verpakkingen aanpaste en in de tussentijd de betwiste artikelen uit de winkelschappen zou halen. Voor twee artikelen kreeg de fabrikant gelijk van de rechter. Voor de overige producten startte het concern een bodemprocedure. Deze is nu gestaakt nadat beide partijen onderling tot overeenstemming waren gekomen, zegt een Unilever-woordvoerder.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in