Overslaan en naar de inhoud gaan

44% van marketeers last van burn out?

Door Sander van der Blonk, RapidSugar
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik heb in het verleden met veel plezier voor een aantal Amerikaanse bedrijven gewerkt. En er veel geleerd.

related partner content for mobile comes here

Maar me ook geërgerd aan de overwegend ad hoc manier van dingen doen. Wellicht door de dominante focus op het maandelijkse salesresultaat.

En de primaire aandacht voor aandeelhouderswaarde. Marketeers, met hun zorg voor het merk en klantwaarde, hebben het in Amerikaanse bedrijven niet altijd even gemakkelijk.

Althans, zo heb ik ervaren.

Dat er dus marketeers af en toe door het ijs gaan verbaast me niets. Gewoon even op en moegestreden.

In dat kader is het artikel wat Leigh Duncan schrijft interessant. Dat een steeds groter wordende groep van marketeers last heeft van burn out.

En niet alleen in Amerikaanse bedrijven. De boosdoeners? Wat dacht je van internet, crm, permission based marketing, multichannel, ? Aardig leesvoer, voor wat reflectie:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in