
Ik heb in het verleden met veel plezier voor een aantal Amerikaanse bedrijven gewerkt. En er veel geleerd.
Maar me ook geërgerd aan de overwegend ad hoc manier van dingen doen. Wellicht door de dominante focus op het maandelijkse salesresultaat.
Vacatures
Adviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBEn de primaire aandacht voor aandeelhouderswaarde. Marketeers, met hun zorg voor het merk en klantwaarde, hebben het in Amerikaanse bedrijven niet altijd even gemakkelijk.
Althans, zo heb ik ervaren.
Dat er dus marketeers af en toe door het ijs gaan verbaast me niets. Gewoon even op en moegestreden.
In dat kader is het artikel wat Leigh Duncan schrijft interessant. Dat een steeds groter wordende groep van marketeers last heeft van burn out.
En niet alleen in Amerikaanse bedrijven. De boosdoeners? Wat dacht je van internet, crm, permission based marketing, multichannel, ? Aardig leesvoer, voor wat reflectie: MARKETINGPROFS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee