Overslaan en naar de inhoud gaan

Casema is echt ziek

Ik heb hier al eerder betoogd dat er iets ernstig mis is is met Casema, maar het wordt alleen maar erger.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik heb hier al eerder betoogd dat er is met Casema, maar het wordt alleen maar erger.

related partner content for mobile comes here

De telefoonlijn voor het klantcontact is inmiddels .

Wachttijden van 30 minuten is standaard. Op de site van Casema kun je zien hoeveel telefoontjes er in de wacht staan, maar dat blijkt ook niet te kloppen.

Als ik op de site zie dat er nog maar tien minuten wachttijd is, bel ik en krijg vervolgens te horen dat het meer dan 30 minuten is.

Toen ik ze de vorige keer eindelijk aan de lijn kreeg over de foutieve afschrijvingen beloofde de dame dat ze het in orde zou maken en het geld terug zou storten, maar het gaat maar door.

Er wordt nog steeds te veel geld afgeschreven en op klachtenformulieren via e-mail wordt niet gereageerd, terwijl je binnen 24 uur antwoord behoort te krijgen.

Kan iemand dat bedrijf uit zijn lijden (en dat van mij) verlossen?

Ondertussen gaan ze gewoon door met werven van nieuwe klanten die ze niet kunnen bedienen.

Ik ga (ceo Casema) maar eens bellen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in