Overslaan en naar de inhoud gaan

No frills

KPN introduceert Simyo: mobiel bellen zonder franje, zo meldde MolBlog gisteren al.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

: mobiel bellen zonder franje, zo meldde MolBlog gisteren al.

related partner content for mobile comes here

Volgens KPN concurreert Simyo niet met Telfort, maar de proposities van beide merken liggen niet heel ver uit elkaar. Toch is dit wel waar de mobiele beller op dit moment behoefte aan heeft.

De 'cheap & simple'-strategie is geen fase meer, naar een heuse ontwikkeling in iedere markt die omkomt in een zee van keuzemogelijkheden.

In andere markten zie je dit ook. De en zijn er groot mee geworden en overvallen de meest uiteenlopende markten met hun aanpak. Maar er zijn nog meer mooie (soms minder bekende) voorbeelden van een dergelijke aanpak.

Hypotheken: ,
Autoverhuur:
Nieuws: ,
Boodschappen: ,
Financiën: ,
Radio:

Aanvullingen op deze lijst zijn van harte welkom!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in