Overslaan en naar de inhoud gaan

Takeda lanceert online kennisplatform ‘Pijn en Kanker’

Het platform biedt ondersteuning aan verschillende doelgroepen die te maken hebben met de behandeling van pijn bij kanker.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

en tekenen voor de realisatie van het platform.

related partner content for mobile comes here

Kennisplatforms zijn in de medische wereld voor deze doelgroepen vaak klinisch en informatief. Deze platforms stappen daardoor over de emotie van het onderwerp.

De pijnbestrijder ziet zijn rol breder dan enkel de ontwikkeling van innovatieve geneesmiddelen. Zo is op het nieuwe platform een te vinden, waarmee artsen snel wegwijs kunnen worden in de nieuwe richtlijn ‘Pijn bij Kanker’.

Schuilen voor de regen

In de door LMP ontwikkelde campagne is het design van het platform geïntegreerd. Zo staat ‘schuilen voor de regen’ symbool voor de ondersteuning die Takeda biedt bij zijn behandelingen.

‘Takeda heeft een campagne ontwikkeld die haar toegevoegde waarde in deze categorie tastbaar etaleert’, vertelt , oprichter van LMP. ‘Daarbij heeft Takeda lef getoond door de gebruikelijke productinstrinsieke communicatie te overstijgen. Wij zijn trots dat wij aan de realisatie van deze campagne mee hebben mogen werken.’

Het platform is te bezoeken via

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in