Overslaan en naar de inhoud gaan

Sony Europe kiest Media Catalyst voor e-mailmarketing

Sony Europe heeft na een selectieprocedure onder diverse bureaus gekozen voor Mediacatalyst als e-mailmarketingbureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft na een selectieprocedure onder diverse bureaus gekozen voor als e-mailmarketingbureau.

related partner content for mobile comes here

Het Amsterdamse bureau, gespecialiseerd in digitale marketing, wordt verantwoordelijk voor de creatie en vormgeving van Sony's e-mailmarketingactiviteiten.

De overeenkomst is gesloten voor een jaar en omvat de My Sony-, Digital Imaging-, Home Entertainment- en Walkman-nieuwsbrieven die gezamenlijk enkele miljoenen abonnees hebben.

De nieuwsbrieven worden in 28 verschillende talen verzonden binnen 35 Europese landen.

Sony zegt e-mailmarketing te zien 'als middel om de merknaam te ondersteunen, de zichtbaarheid van zijn producten te vergroten en de verkoop te stimuleren'.

En: 'Het grote voordeel van deze manier van communiceren is, dat tegen relatief lage kosten een omvangrijke groep (potentiële) klanten te bereiken is.'

Volgens Deborah Womack, Senior Manager Customer Loyalty bij Sony Europe moet de overeenkomst zorgen voor meer creativiteit en originaliteit in de e-mailmarketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in