Sony Europe kiest Media Catalyst voor e-mailmarketing


Sony Europe heeft na een selectieprocedure onder diverse bureaus gekozen voor Mediacatalyst als e-mailmarketingbureau.
Het Amsterdamse bureau, gespecialiseerd in digitale marketing, wordt verantwoordelijk voor de creatie en vormgeving van Sony's e-mailmarketingactiviteiten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe overeenkomst is gesloten voor een jaar en omvat de My Sony-, Digital Imaging-, Home Entertainment- en Walkman-nieuwsbrieven die gezamenlijk enkele miljoenen abonnees hebben.
De nieuwsbrieven worden in 28 verschillende talen verzonden binnen 35 Europese landen.
Sony zegt e-mailmarketing te zien 'als middel om de merknaam te ondersteunen, de zichtbaarheid van zijn producten te vergroten en de verkoop te stimuleren'.
En: 'Het grote voordeel van deze manier van communiceren is, dat tegen relatief lage kosten een omvangrijke groep (potentiële) klanten te bereiken is.'
Volgens Deborah Womack, Senior Manager Customer Loyalty bij Sony Europe moet de overeenkomst zorgen voor meer creativiteit en originaliteit in de e-mailmarketing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid