FNLI met energielogo overgewicht
De federatie is initiatiefnemer van het Convenant Overgewicht. Een eenduidig logo ziet de FNLI als de meest effectieve methode voor de consument om ‘in één oogopslag bewuste keuzes te maken over energiewaarde in relatie tot een verantwoord gewicht en bewegen’.
‘Overgewicht is een groeiend probleem en één van de belangrijkste bedreigingen voor de volksgezondheid. De levensmiddelenindustrie voert een actief beleid dat gebaseerd is op drie pijlers: voorlichting, productontwikkeling en -innovatie en zelfregulering’, zegt Philip den Ouden, directeur van de FNLI. “We willen dat de consument zich weer volledig bewust wordt van de balans tussen eten en bewegen.’
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe FNLI streeft naar één gemeenschappelijk logo voor Nederland. Dit logo moet in iedere winkel op ieder verkooppunt in Nederland gebruikt worden.
Gisteren introduceerde Albert Heijn al het gezondheidssymbool, het “Gezonde Keuze Klavertje”, voor op de Eigen Merk-producten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid