Overslaan en naar de inhoud gaan

Scott Stratten: "QR codes kill kittens"

Scott Stratten is president van het bedrijf Unmarketing en expert op gebied van Viral, Social en 'Authentic Marketing'. Naast deze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is president van het bedrijf en expert op gebied van Viral, Social en 'Authentic Marketing'. Naast deze specialismen zou Scott ook een goede stand-up commedian kunnen zijn. In een ruim 10 minuten relaas brengt de zin, maar vooral onzin van QR codes onder de aandacht.

related partner content for mobile comes here

Scott Stratten: "QR codes are like me when I a was teenager. I was tolld a lot that I had a lot of 'potential'. Getting older and having children myself I realized what that ment: 'You suck now, but I'm hoping one day you don't suck as much."

Zie de gehele QR sessie van Scott hier:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in