Bic heeft Otazu aanstekerlijn
In de Amsterdam Fashion Week presenteerden aanstekerfabrikant BIC en sieradenmerk Otazu een serie 'fashion lighters' die ze ontwikkeld…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Miss Bic by Otazu lijn wordt in een limited edition uitgebracht.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Otazu: 'Aanstekers als fashion accesory bestaan natuurlijk al wel. Maar het huidige aanbod is enkel high end. Daarom vonden we deze samenwerking met 's werelds grootste en meest toegankelijke aanstekermerk zo leuk.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp de aanstekers uit de Miss Bic by Otazu-reeks staat een QR-code, waarmee men korting in de webshop van Otazu krijgt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid