Overslaan en naar de inhoud gaan

Bic heeft Otazu aanstekerlijn

In de Amsterdam Fashion Week presenteerden aanstekerfabrikant BIC en sieradenmerk Otazu een serie 'fashion lighters' die ze ontwikkeld…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Miss Bic by Otazu lijn wordt in een limited edition uitgebracht.

related partner content for mobile comes here

Otazu: 'Aanstekers als fashion accesory bestaan natuurlijk al wel. Maar het huidige aanbod is enkel high end. Daarom vonden we deze samenwerking met 's werelds grootste en meest toegankelijke aanstekermerk zo leuk.’

Op de aanstekers uit de Miss Bic by Otazu-reeks staat een QR-code, waarmee men korting in de webshop van Otazu krijgt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in