Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclameklassiekers expo voor verbetering imago reclamevak

Tien jaar na de tentoonstelling ‘ReclameHelden’ in 2000, met 70 duizend bezoekers in twee maanden, werkt het ReclameArsenaal opnieuw…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op de tentoonstelling ‘ReclameKlassiekers’ in de Beurs van Berlage zullen bezoekers een tocht maken langs een historische mix van publieksfavorieten en van campagnes die volgens vakgenoten klassiek zijn. Bijvoorbeeld het allereerste Blue Band meisje, het destijds controversiële ‘Liever naakt dan namaak’ of de Even-Apeldoorn-bellen commercials van Centraal Beheer.

related partner content for mobile comes here

“Reclameklassiekers zijn een ode aan de meerwaarde van reclame en dragen zo bij aan een positief imago van het vak. Dat maakt deze tentoonstelling van reclamehistorische toppers zo relevant. Ter verdieping wordt ook een reeks colleges over reclameklassiekers voorbereid, met aandacht voor individuele cases,” aldus Thecla Schaeffer van FHV BBDO, dat de campagne voor de tentoonstelling con amore gaat doen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in