Radio 2 grootste zender in CLO


Radio 2 kwam uit op 11,6, een stijging van maar liefst 2,3 pct. Ook 3FM was succesvol met een stijging van 9,7 naar 10,6. Dat geldt ook voor de kersthits van Sky Radio, dat het aandeel zag stijgen van 7,9 naar 8,7 pct. ORN moest terug van 11,8 naar 11,3 en Radio 538 van 11,6 naar 10,6.
Radio 1 ging van 8,2 naar 8,0, Q-music daalde van 7,1 naar 6,6. Ook Radio Veronica noteerde een daling: van 5,2 naar 4,8. E-Power daalde van 4,8 naar 4,4 en 100%NL van 4,2 naar 3,7.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOverige zenders: Radio 5 3,1 (-0,3), Radio 10 Gold 2,7 (+0,1), Radio 4 2,2 (+0,1), Classic FM 2,0 (-), Slam FM 1,6 (-0,2), Arrow Classic Rock 0,9 (-0,1), BNR nieuwsradio 0,9 (-0,1), Kink FM 0,5 (+0,1), Arrow Jazz FM 0,4 (-0,1), Radio 6 0,2 (-).
Bron: Intomart-GfK.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid