Q-park met loyaliteitsprogramma


Q-park zegt parkeren niet als doel op zich te beschouwen, maar ‘als onderdeel van de totale mobiliteitsketen’. ‘De consument parkeert niet om te parkeren, maar om zijn uiteindelijke bestemming te bereiken. De parkeergarages zijn hiermee het startpunt voor het winkelend publiek.’ Vanuit deze visie heeft Q-Park een loyaliteitsprogramma ontwikkeld.
Vaste klanten van Q-Park, die in het bezit zijn van een Q-Park Key, profiteren onder meer van kortingen bij passende voordeelpartners rondom de parkeergarages.
Via abri's en infopanelen in de Q-Park parkeergarages wordt de klant op het actuele winkelmoment gewezen op de voordelen van de Q-Park Key. Ook hebben alle vste klanten een programmabrochure ontvangen, waarin de voordelen staan beschreven.
Voor de ontwikkeling van het Q-Park Voordeelprogramma heeft Q-Park loyalty marketingbedrijf Dunck ingeschakeld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid