Overslaan en naar de inhoud gaan

Q-park met loyaliteitsprogramma

Parkeerorganisatie Q-Park komt met een loyaliteitsprogramma, dat zich er op richt klanten een optimaal pakket te bieden dat aansluit bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Q-park zegt parkeren niet als doel op zich te beschouwen, maar ‘als onderdeel van de totale mobiliteitsketen’. ‘De consument parkeert niet om te parkeren, maar om zijn uiteindelijke bestemming te bereiken. De parkeergarages zijn hiermee het startpunt voor het winkelend publiek.’ Vanuit deze visie heeft Q-Park een loyaliteitsprogramma ontwikkeld.
Vaste klanten van Q-Park, die in het bezit zijn van een Q-Park Key, profiteren onder meer van kortingen bij passende voordeelpartners rondom de parkeergarages.

related partner content for mobile comes here

Via abri's en infopanelen in de Q-Park parkeergarages wordt de klant op het actuele winkelmoment gewezen op de voordelen van de Q-Park Key. Ook hebben alle vste klanten een programmabrochure ontvangen, waarin de voordelen staan beschreven.
Voor de ontwikkeling van het Q-Park Voordeelprogramma heeft Q-Park loyalty marketingbedrijf Dunck ingeschakeld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in