Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips zet in op interactieve media

Philips gaat een belangrijk deel van het reclamebudget voor de komende Simplicity-campagne inzetten op interactieve media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘De campagne rond “sense and simplicity” gaat dit jaar een nieuwe fase in,’ zegt Fabio Di Giammarco, hoofd marketingcommunicatie van de (voor het wereldwijde marketingbeleid verantwoordelijke) afdeling Global Marketing Management, in het interne magazine Simplicity.

related partner content for mobile comes here

Hij kondigt verder aan dat Philips in het laatste kwartaal de communicatieactiviteiten flink gaat opvoeren. Het doel is om de sense-and-simplicity-boodschap zo indringend mogelijk bij de consument te laten overkomen. ‘Dat doen we door te demonstreren hoe eenvoudige en zinvolle technologie levens kan vergemakkelijken; letterlijk door de simplicity-filosofie tot leven te brengen via onder meer interactieve media.’ De wereldwijde Simplicity-campagne zal zich volgens Di Giammarco richten op besluitvormers (35 tot 55 jaar) ‘die van technologie houden, maar een hekel hebben aan gedoe met elektronica’.

Om deze doelgroep effectief te kunnen bereiken, gaat de campagne in 2006 verder dan tv-reclame en printadvertenties. Onderdeel van de plannen zijn microsites, online discussies, programma’s met Philips-producten en experimentele marketingactiviteiten die door lokale teams worden ontwikkeld. In Engeland resulteerde dit in de introductie van , een website voor ‘user generated innovation’ waar consumenten kunnen meepraten over ontwikkelingen rond sense and simplicity.
In Nederland wordt sense en simplicity op ‘spectaculaire manier’ zichtbaar gemaakt Schiphol. Mogelijk wordt daar ook de 3D-televisie van Philips ingezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in