Ook Scholz & Friends stopt met awards
'Het is tijd om het systeem ter discussie te stellen. De awardmachine moet tot een gezonde proporties teruggebracht worden' zegt Martin Pross, CD Scholz & Friends.
Scholz & Friends zegt dat het gaat om een 'denkpauze'. Een periode waarin het WPP bureau bij zichzelf te rade gaat in hoeverre en op welke manier het nog aan awardshows zal deelnemen. Daarbij roept Scholz & Friends concurrerende bureaus hetzelfde te doen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis'We nodigen andere bureaus uit om mee te denken over de manier waarop creatief werk beter beoordeeld kan worden.' De huidige manier waarop dit wereldwijd gebeurt, schiet tekort aldus Pross: 'Geld scoort' zegt hij in Horizont.
Y &R Germany, dat vergeleken met Scholz & Friends doorgaan een stuk minder wint op awardshows, reageerde op de aankondiging met een billboard voor het kantoorgebouw van het Berlijnse kantoor van Scholz & Friends: 'Lieve vrienden, geen awards winnen kan ook bij ons'.
bron: Horizont
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid