Overslaan en naar de inhoud gaan

Ook Scholz & Friends stopt met awards

(DE) Een week nadat Jung von Matt aankondigde alleen nog om het jaar aan awardfestivals mee te doen, maakt nu ook Scholz & Friends bekend…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Het is tijd om het systeem ter discussie te stellen. De awardmachine moet tot een gezonde proporties teruggebracht worden' zegt Martin Pross, CD Scholz & Friends.

related partner content for mobile comes here

Scholz & Friends zegt dat het gaat om een 'denkpauze'. Een periode waarin het WPP bureau bij zichzelf te rade gaat in hoeverre en op welke manier het nog aan awardshows zal deelnemen. Daarbij roept Scholz & Friends concurrerende bureaus hetzelfde te doen.

'We nodigen andere bureaus uit om mee te denken over de manier waarop creatief werk beter beoordeeld kan worden.' De huidige manier waarop dit wereldwijd gebeurt, schiet tekort aldus Pross: 'Geld scoort' zegt hij in Horizont.

Y &R Germany, dat vergeleken met Scholz & Friends doorgaan een stuk minder wint op awardshows, reageerde op de aankondiging met een billboard voor het kantoorgebouw van het Berlijnse kantoor van Scholz & Friends: 'Lieve vrienden, geen awards winnen kan ook bij ons'.

bron:

Zie ook:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in