Onderzoek: 55% van de mobile advertising inkomsten naar Google
Meer dan de helft van wereldwijde mobile advertising budgetten wordt ingezet op Google. Ook Twitter en Facebook hebben een aanzienlijk…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Facebook groeit hard
Facebook bood in 2011 nog geen mobile advertising advertising aan. Vorig jaar had FB al 350 miljoen euro aan mobile advertising inkomsten. Verwacht wordt dat deze inkomsten in 2013 uitkomen op 1,5 miljard euro.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Apple's advertising netwerk iAd, de Amerikaanse Spotify concurrent Pandora, Millenial Media en YP (Yellow Pages) profiteren niet van de groei in mobile advertising en zien hun inkomsten uit mobiele reclames juist teruglopen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMobileMarketing.nl 2013
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid