Overslaan en naar de inhoud gaan

Niuz stopt ermee

De op 10 januari gelanceerde nieuwsdienst Niuz gaat stoppen. Na evaluatie van de resultaten hebben de aandeelhouders besloten om niet met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de nieuwsdienst Niuz (spreek uit als 'nieuws') konden mobiele bellers via 0900 0121 op ieder gewenst moment van de dag hun eigen nieuwsbulletin beluisteren. Niuz richtte zich met haar diensten op de drukbezette consument of professional.

related partner content for mobile comes here

Naar nu blijkt is het aantal gebruikers van de dienst te klein om het betaalbaar te kunnen blijven aanbieden. Jeroen Meuleman, directeur Niuz: 'Dit is erg jammer en we hadden het niet verwacht. Aan belangstelling voor ons idee was geen gebrek. Real-time en on-demand gesproken nieuws voor de mobiele consument was er niet en onze spraakgestuurde nieuwsdienst is een unicum.'
Voor de nieuwsvoorziening werkte Niuz samen met het ANP en diverse vak- en krantentitels.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in