Overslaan en naar de inhoud gaan

Innovators moet je koesteren

Sony, FedEx, Procter & Gamble, ze zijn staan bekend om hun mooie staaltjes van innovatiekracht. Wat zijn de succesfactoren?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hay Group deed er onderzoek naar. Een goed idee is essentieel, maar niet voldoende om binnen de sector uit te groeien tot de ware innovatiekampioen. Daar is meer voor nodig. Om te beginnen een visie en een plan. Innovatie is niet iets dat spontaan ontstaat, maar dat je strak moet organiseren. Net als het tempo van innoveren.
De werkelijk innovatieve bedrijven besteden gemiddeld veel meer budget aan r&d dan hun sectorgenoten. Ze meten nauwgezet de voortgang van hun innovatieprojecten. En ze hebben geduld: als een project niet meteen geld in het laatje brengt maar toch potentieel lijkt te hebben, gaat men er rustig mee door. Het bestraffen van de bedenker van een innovatief plan dat mislukt is, is volstrekt uit den boze. Innovators moet je vooral stimuleren en koesteren.

related partner content for mobile comes here

Bron: Fortune

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in