Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwkomer op energiemarkt stelt iedereen in staat stroom op te wekken

Nieuwe energieleverancier Vrijopnaam: 'Waarom zou je stroom kopen als je het zelf kunt opwekken?'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vrijopnaam is die zegt iedereen in staat te stellen, ongeacht de woonsituatie, zelf zijn energie op te wekken. Vrijopnaam: &;Met de zonnepanelen op afstand bieden wij een nieuwe, financieel aantrekkelijke en eerlijke manier om bij te dragen aan de versnelling van de verduurzaming van energiewinning in Nederland.&;

related partner content for mobile comes here

Waarom stroom kopen?
Bas Wijnen, directeur Vrijopnaam (voorheen Morgens, DOC Advies en TNT) zegt in een toelichting: &;Waarom zou je stroom kopen als je het zelf kunt opwekken? Wij leveren de opgewekte energie thuis af, zonder de winstmarge die traditionele partijen inhouden. Onze zonnepanelen vergen een beperkte investering vooraf en brengen de energierekening verder omlaag. Dat de zonnepanelen niet gekoppeld zijn aan je woning is voor veel consumenten een belangrijk voordeel; het houdt je flexibel bij verhuizingen, je kan ook meedoen als je geen eigen huis bezit of als je zonnepanelen op je dak niet mooi vindt.&;

14 zonnepanelen per huishouden
Op dit moment zegt Vrijopnaam over zo&;n 15 duizend zonnepanelen te beschikken in vier zonneparken in Nederland. &;Wij garanderen een minimale opbrengst per jaar per paneel. Een doorsnee huishouden heeft zo&;n veertien zonnepanelen nodig om geheel zelfvoorzienend te zijn.&; Vrijopnaam investeert via haar coöperatie het volledige aankoopbedrag van een paneel in de aanleg van nieuwe zonneparken in Nederland. Zo draagt de consument direct bij aan nieuwe productie van duurzame energie in Nederland. Paneel voor paneel.

Vrijopnaam over Vrijopnaam
Vrijopnaam is een nieuwe en onafhankelijke energieleverancier die iedereen in staat wil stellen om zélf energie op te wekken. Het kopen van groene stroom leidt niet tot een verandering. Het uitkiezen van een bron verandert ook nauwelijks iets. Het is het her-verpakken van iets wat er al is. Daar waar de huidige energiewereld blijft hangen in het verkopen van energie aan de consument die daarmee afhankelijk blijft, maakt vrijopnaam het mogelijk voor iedere consument om eenvoudig zélf zijn energie op te wekken. Daarmee steek de consument de winstmarge van de energieproducent in zijn eigen zak en draagt hij direct bij aan het opwekken van duurzame energie in Nederland.
De oprichters van vrijopnaam zijn Marc Kluytmans, Casper Hengst en Bas Wijnen. Ze hebben verschillende achtergronden en carrières, maar vonden elkaar in een gemeenschappelijk ideaal: het vinden van een oplossing die iedereen zelf in staat stelt om de transitie in de energiemarkt te versnellen.


De oprichters van vrijopnaam zijn Marc Kluytmans, Casper Hengst en Bas Wijnen. Ze hebben verschillende achtergronden en carrières, maar vonden elkaar in een gemeenschappelijk ideaal: het vinden van een oplossing die iedereen zelf in staat stelt om de transitie in de energiemarkt te versnellen.

De oprichters van vrijopnaam zijn Marc Kluytmans, Casper Hengst en Bas Wijnen. Ze hebben verschillende achtergronden en carrières, maar vonden elkaar in een gemeenschappelijk ideaal: het vinden van een oplossing die iedereen zelf in staat stelt om de transitie in de energiemarkt te versnellen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in