Overslaan en naar de inhoud gaan

Vrolijk Verkade laat koekverpakkingen opnieuw zingen in commercial

Het koekmerk verruilt het ‘perfecte packshot' voor enkele muzikale verpakkingen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent voor de realisatie van de campagne.

related partner content for mobile comes here

Verkade maakt een jaar geleden bekend een nieuwe marketingkoers te varen, geladen met ‘’. Dit resulteerde in een serie musical-achtige commercial voor verschillende koeksoorten.

Packshot

In de nieuwste film zijn enkele bakkers gekleed in verschillende verpakkingen en presenteren zij zich aan de meisjes in de Verkade-fabriek. Zo maken de bakkers duidelijk dat hun Digestives bestaan uit graan en andere ‘heerlijke ingrediënten’.

De commercial eindigt, met volgens Verkade, een unicum: het packshot bestaat niet uit perfect gefotografeerde verpakkingen, maar uit de vier verkleedde bakkers die liggend op de grond vrolijk doorzingen.

De film is vanaf deze week online en op televisie te bekijken:

Credits
Klant: Koninklijke Verkade
Verantwoordelijk bij klant: Rachel Alberts, Femke Wouda
Bureau: The Valley
Creatie: Andrea Jansen, Joost van Praag Sigaar
Creative Director: Krijn Smits
Account: Mariette Vermeulen, Judith Weijers
Regie: Diederik Spaargaren
D.O.P: Gabor Deak
Productiemaatschappij: Dr Barefoot
Editor: Kim Hinrichs
Postproductie: Postoffice
RTV producer: Mady Angelino
Strategie: Sytse Kooistra
Muziek: Massivemusic

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in