Overslaan en naar de inhoud gaan

Initiative nieuwe mediabureau Harman

De samenwerking is uitvloeisel van een internationale pitch waarbij IPG Mediabrands werd gekozen als nieuwe mediapartner.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In Nederland is Initiative geselecteerd als bureau. De samenwerking omvat een breed palet aan mediadiensten zoals strategie, insights, branded content en de planning & inkoop van alle media.

related partner content for mobile comes here

Harman ontwerpt en produceert consumentenaudioproducten en systemen voor de automobiel- en muziekindustrie. Het heeft 19 premium merken waaronder JBL, AKG, Harman Kardon, Mark Levinson en Revel. Het bedrijf heeft 28.000 werknemers in Amerika, Europa en Azië. De omzet in 2015 bedroeg 6,5 miljard dollar.

Marketeer Robert Jan van Dormael van Harman: &;We waren op zoek naar een innovatief, data-driven mediabureau dat goed aansluit bij onze eigen cultuur. Initiative brengt een goede balans tussen nieuwe, innovatieve media en traditionele planning en buying om onze business optimaal te ondersteunen. De brand-centric aanpak en ervaring met programmatic buying zullen ook bijdragen aan een effectieve inzet van onze media budgetten.&;

Léonie Koning, managing director Initiative: &;We zien enorme groeikansen voor de producten van Harman en willen graag onze bijdrage leveren aan de groeiambities in de Nederlandse markt.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in