Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe groeidoelstellingen Reed Elsevier

Reed Elsevier blijft ervan uitgaan dat het dit jaar een winstgroei per aandeel haalt van 10 procent of meer. Bovendien gaat de uitgever uit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat liet Reed Elsevier vandaag weten in een zogeheten trading update, een actualisering van de prognoses. De winstgroei in 2004 blijft wel onder de 10 procent, verwacht Reed Elsevier. Een groei in 2005 zou opnieuw met dubbele cijfers geschreven kunnen worden.

related partner content for mobile comes here

Volgens bestuursvoorzitter Crispin Davis worden in de ramingen ‘de moeilijke marktomstandigheden meegenomen'. Reed Elsevier heeft de afgelopen drie jaar vooral te lijden gehad van de neergaande conjunctuur in de Verenigde Staten. Dat heeft negatieve gevolgen gehad op de omzet in onderwijspublicaties en advertentie-inkomsten. ‘Een echt herstel van die laatste moet nog blijken', aldus het bedrijf (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in