Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne van Aviko

Aviko scherpte de merkstrategie aan en komt met een nieuwe campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Fritesmerk Aviko heeft inmiddels een veel groter assortiment, zowel in de diepvries als in de  koeling. Maar dat is dus nog niet bekend bij de consument. Een nieuwe merkstrategie plus ondersteunende campagne moeten daar verandering in brengen.

related partner content for mobile comes here

 

Met de warme maaltijd (het moment dat een gezin samen aan tafel zit, aldus Aviko) als uitgangspunt bedacht communicatiebureau Backbone Marketing 3 televisiecommercials. Drie vriendenstellen spelen in een mini-‘soap’, rond de producten van Aviko.

 

In de eerste commercial, vanaf 2 december op TV, introduceert Aviko de kant-en-klaarmaaltijden van Kokkerellen. Pay off: Aviko. Elke dag feest aan tafel.

De volgende 2 commercials zijn in 2014 te zien.

 

De campagne wordt aangevuld met een online kookplatform, winkelvloer- en PR-activiteiten.

Aviko is het tweede grootste aardappelverwerkende bedrijf in Europa en het vierde wereldwijd. Het merk is de grootste producent van gekoelde frites ter wereld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in