Overslaan en naar de inhoud gaan

Annemarieke de Haan (Unilever) Young Captain 2013

Annemarieke de Haan, Vice President Marketing Refreshment en Home & Personal Care bij Unilever, is de winnaar van de Young Captain Award…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Haan ontving gisteravond de award uit handen van de juryvoorzitter, Minister van Economische Zaken Henk Kamp, tijdens de finalebijeenkomst op Paleis Het Loo.

related partner content for mobile comes here

De Young Captain Award wordt jaarlijks toegekend aan de 'Captains of Industry van morgen', ofwel een businessleider die in een vroege fase van zijn of haar carrière al een grote invloed op de eigen onderneming heeft, en een duidelijke visie heeft op economisch en maatschappelijk vlak. De Haan werd verkozen boven twee andere jonge zwaargewichten uit het bedrijfsleven: Bram van Cann, Engineering Director bij SBM Offshore, en Fleur Dujardin, commercieel directeur bij Delta Lloyd Groep. Ze wint een op maat gemaakt netwerk- en opleidingsprogramma.

De 37-jarige De Haan viel bij de jury op door haar resultaatgerichtheid, veelzijdigheid en oprechte bevlogenheid. De Haan is verantwoordelijk voor de omzet en marketing van ruim 25 merken van Unilever zoals Andrelon, Axe, Robijn, Magnum, Ola, Dove en Zwitsal. In deze functie maakt zij deel uit van de Unilever Benelux Board. Dagelijks geeft zij leiding aan ongeveer vijftig medewerkers in het marketingteam in Nederland en België.

De Haan begon haar carrière in 1999 als category manager wasmiddelen Nederland bij Unilever. Daarna was ze brandmanager Robijn Nederland, marketingmanager Hair Care Nederland, marketingdirecteur Hair Care Europa (Parijs, Frankrijk) en marketingdirecteur Home & Personal Care Benelux.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in