Overslaan en naar de inhoud gaan

Boek: Bouwen aan organisatie-identiteit

Organisatie-identiteit speelt een centrale rol in het succes van merken en organisaties.In zijn boek 'Bouwen aan organisatie-identiteit',…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Bekkum laat zien, op basis van wetenschappelijk inzicht en een aantal praktijkcases, op hoe merk- en organisatievraagstukken vervlochten zijn.Een vitale identiteit geeft organisaties een gedeeld, relevant en onderscheidend handelingsperspectief, aldus Van Bekkum. ‘Het is een voorwaarde voor een sterke reputatie, creëert concurrentievoordeel, draagt bij aan winstgevendheid en is succesfactor voor cultuurverandering.’

related partner content for mobile comes here

'Eindelijk een boek dat laat zien dat een merk te belangrijk is om alleen overgelaten te worden aan marketeers', stelt Nanne Bos, hoofd Global Branding bij ING na lezing van het boek.
Aanleiding voor 180sec.tv om de volgende opname te maken.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

.

Het boek 'Bouwen aan organisatie-identiteit' wordt uitgegeven door AdfoGroep. Meer informatie over het boek is .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in