Overslaan en naar de inhoud gaan

Niels Grootenboer nieuwe marketingmanager van Hooghoudt

De Groningse familiedistilleerderij zegt met de benoeming een ‘volgende impuls’ te willen geven aan de toekomst van jenever.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe marketingmanager van Hooghoudt was tot voor kort trade marketing manager bij H.J. Heinz. Daarnaast is hij is eigenaar en oprichter van B&G Foodfactory.

related partner content for mobile comes here

Grootenboer: ‘Jenever is een rijke drank. Veel natuurlijke ingrediënten, kruiden en een verfijnd, ambachtelijk proces zorgen voor diversiteit en een scala aan mogelijkheden. In jenever valt veel te ontdekken, iedere jenever heeft zijn eigen smaak. Ik kan niet wachten de verschillende verhalen van dit prachtige merk naar buiten te brengen.’

De nieuwe marketingmanager zal zich focussen op aankomende productintroducties en het uitdragen van Hooghoudts nieuwe gezicht, volgens Hooghoudt ‘een gezicht waarin traditie en vernieuwing elkaar vinden. Hooghoudt gelooft in de toekomst van jenever en werkt met enthousiasme en liefde voor het vak aan nieuwe jenevers.’ Onlangs introduceerde Hooghoudt jenevers waarin kruiden en specerijen zijn verwerkt, zoals in de Rijke Jenevers (no. 24, no. 45 en no. 67) en de Bruine Jenever. Nieuwe introducties volgen.

Grootenboer volgt Annelie Verstraaten op die als ad interim voor Hooghoudt werkte.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in