Overslaan en naar de inhoud gaan

Nespresso zoekt Koning(in)

Voor een inhaakcampagne op de kroning van Prins Willem-Alexander, zoekt Nespresso drie Koningen en Koninginnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne rondom de nieuwe Grand Cru Linizio Lungo van Nespresso, haakt in op de kroning van Prins Willem-Alexander en draait om het thema ‘Op een dag word je wakker als een Koning’.

related partner content for mobile comes here

Het idee achter de campagne: ‘Vanaf 30 april is dit realiteit voor onze Kroonprins. Maar iedereen kan een vorstelijk begin van de dag beleven, dankzij de nieuwe ideale ochtendkoffie van Nespresso verpakt in een oranje capsule: Linizio Lungo.’

Nespresso ziet in de kroning een aanleiding om haar clubleden onderdeel uit te laten maken van de campagne en hen een hoofdrol te geven op billboards en advertenties die rondom de kroning te zien zijn.

Royalty-deskundige Peter van der Vorst helpt Nespresso met het casten van de vorsten c.q. vorstinnen. Nespresso zegt dat alle clubleden kans maken om één van de drie gezichten te worden van de nieuwe campagne. ‘Er wordt niet gezocht naar echte modellen, maar naar mannen en vrouwen met een bijzondere en koninklijke uitstraling.’

De casting vindt plaats op 16 en 19 maart in de Nespresso winkel in Amstelveen Stadshart.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in