Nespresso zoekt Koning(in)


De campagne rondom de nieuwe Grand Cru Linizio Lungo van Nespresso, haakt in op de kroning van Prins Willem-Alexander en draait om het thema ‘Op een dag word je wakker als een Koning’.
Het idee achter de campagne: ‘Vanaf 30 april is dit realiteit voor onze Kroonprins. Maar iedereen kan een vorstelijk begin van de dag beleven, dankzij de nieuwe ideale ochtendkoffie van Nespresso verpakt in een oranje capsule: Linizio Lungo.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNespresso ziet in de kroning een aanleiding om haar clubleden onderdeel uit te laten maken van de campagne en hen een hoofdrol te geven op billboards en advertenties die rondom de kroning te zien zijn.
Royalty-deskundige Peter van der Vorst helpt Nespresso met het casten van de vorsten c.q. vorstinnen. Nespresso zegt dat alle clubleden kans maken om één van de drie gezichten te worden van de nieuwe campagne. ‘Er wordt niet gezocht naar echte modellen, maar naar mannen en vrouwen met een bijzondere en koninklijke uitstraling.’
De casting vindt plaats op 16 en 19 maart in de Nespresso winkel in Amstelveen Stadshart.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid