Overslaan en naar de inhoud gaan

Alwine de Jong in conflict met ASR

Bob Stehmann, directeur marketing van ASR, distantieert zich ‘volledig’ van de inhoud van het interview met ASR-adjunct-directeur merk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bob Stehmann, directeur marketing van ASR, distantieert zich ‘volledig’ van de inhoud van het interview met ASR-adjunct-directeur merk & communicatie Alwine de Jong .

related partner content for mobile comes here

Volgens Bob Stehmann klopt het verhaal van Alwine de Jong niet en ook is zij volgens hem niet verantwoordelijk voor het merk ASR.
De Jong, ex-algemeen en creatief directeur van Y&R Amsterdam, is sinds september 2012 adjunct-directeur merk & communicatie van ASR, Ditzo en De Amersfoortse.

In het coververhaal vandaag in Adformatie – ‘– vertelt De Jong over haar nieuwe functie bij ASR en licht zij toe waarom ASR de regie over onder meer het reclamebeleid meer in eigen hand genomen heeft.
Wat er precies niet klopt aan het verhaal wil Stehmann niet zeggen en hij wil ook niet toelichten wat er veranderd is aan de functie van De Jong, sinds haar aantreden in september vorig jaar.

Gisterochtend werd de hoofdredacteur van Adformatie gebeld door Diederiekje Bok van John Doe, het reclamebureau dat onder meer de Blijdorp/Feyenoord-commercial voor ASR maakte, met de mededeling dat Alwine de Jong op non-actief was gesteld.
Desgevraagd zegt De Jong dat haar nog onduidelijk is wat haar precieze status bij ASR nu is. Verschillende bronnen melden dat aan het conflict tussen Stehmann en De Jong een conflict ten grondslag ligt tussen John Doe en De Jong over financiën.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in