Alwine de Jong in conflict met ASR


Bob Stehmann, directeur marketing van ASR, distantieert zich ‘volledig’ van de inhoud van het interview met ASR-adjunct-directeur merk & communicatie Alwine de Jong vandaag in Adformatie.
Volgens Bob Stehmann klopt het verhaal van Alwine de Jong niet en ook is zij volgens hem niet verantwoordelijk voor het merk ASR.
De Jong, ex-algemeen en creatief directeur van Y&R Amsterdam, is sinds september 2012 adjunct-directeur merk & communicatie van ASR, Ditzo en De Amersfoortse.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
In het coververhaal vandaag in Adformatie – ‘De klant aan de knoppen’ – vertelt De Jong over haar nieuwe functie bij ASR en licht zij toe waarom ASR de regie over onder meer het reclamebeleid meer in eigen hand genomen heeft.
Wat er precies niet klopt aan het verhaal wil Stehmann niet zeggen en hij wil ook niet toelichten wat er veranderd is aan de functie van De Jong, sinds haar aantreden in september vorig jaar.
Gisterochtend werd de hoofdredacteur van Adformatie gebeld door Diederiekje Bok van John Doe, het reclamebureau dat onder meer de Blijdorp/Feyenoord-commercial voor ASR maakte, met de mededeling dat Alwine de Jong op non-actief was gesteld.
Desgevraagd zegt De Jong dat haar nog onduidelijk is wat haar precieze status bij ASR nu is. Verschillende bronnen melden dat aan het conflict tussen Stehmann en De Jong een conflict ten grondslag ligt tussen John Doe en De Jong over financiën.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid