Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse bureaus winnen Lovie Awards

MediaMonks maakte nagenoeg alle Nederlandse Lovie Award-winnaars
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

DDB & Tribal won maar liefst 5 Lovies: 3 gouden, zilver en brons. Twee van de winnende campagnes wonnen ook de publieksprijs, de Peoples Lovie. Ook TBWA\, United States of Fans\TBWA, Greenberry, Red Urban en 180 Amsterdam vielen in de prijzen.

related partner content for mobile comes here

De Nederlandse winnaars:

- Best Design
- Golden lovie

- Best Flash
– silver lovie
– bronze + people’s lovie

- Brand microsite
DDB & Tribal Amsterdam / MediaMonks / KLM space – Golden + people’s lovie
DDB & Tribal Amsterdam / MediaMonks / Adidas Nitrocharge – Silver Lovie
- Bronze Lovie

- Best navigation/structure
United State of Fans/TBWA / MediaMonks / Messi Matrix – Golden + people’s lovie

- Education
TBWA / MediaMonks / The big internet museum – Bronze + people’s lovie

- Education & Discovery
– Golden + people’s lovie

- INTEGRATED MOBILE EXPERIENCE: TABLET
Greenberry/Kassa Panel – Golden + people’s lovie

- ENTERTAINMENT: TABLET
Greenberry/Kassa Panel – Silver + people’s lovie

- Games
- Bronze + people’s lovie

- Social Media Campaign
DDB & Tribal Amsterdam / MediaMonks / Be My Guest - Golden + people’s lovie

Het is de derde keer dat de Lovies worden uitgereikt aan het beste Europese digitale werk. Bekijk de voor alle winnaars.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in