Nederland 3 start imagocampagne


Alleen de hoeveelheid wordt dus genoemd, net als in het voormalig Talpa programma ‘1 miljoen wat?’. Op de actie-site www.ziejeop3.nl kunnen bezoekers meespelen door vier opdrachten uit te voeren. Daarvoor moeten ze eerst drie codes opsporen die in de begeleidende commercial verstopt zitten. In de commercial staan bekende gezichten van Nederland 3 centraal: Katja Schuurman, Sophie Hilbrand, Dione de Graaff, Floortje Dessing, Filemon Wesselink, Wilfried de Jong, Najib Amhali, Matthijs van Nieuwkerk en Patrick Lodiers.
Jeroen Kramers, manager marketing en promotie bij de NPO: “De televisiecampagne vormt de basis, maar de commercial is vertrekpunt voor méér. Zo zit er in de spot een interactief spel verborgen, dat via de website is te spelen. Het concept is breed te vertalen, ook naar evenementen, print, online en andere media.” (Medialog)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid