Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland 3 start imagocampagne

Nederland 3 is de imagocampagne ‘Zie je op 3’ begonnen om meer publiek te trekken. In dat kader organiseert de zender een online…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alleen de hoeveelheid wordt dus genoemd, net als in het voormalig Talpa programma ‘1 miljoen wat?’. Op de actie-site kunnen bezoekers meespelen door vier opdrachten uit te voeren. Daarvoor moeten ze eerst drie codes opsporen die in de begeleidende commercial verstopt zitten. In de commercial staan bekende gezichten van Nederland 3 centraal: Katja Schuurman, Sophie Hilbrand, Dione de Graaff, Floortje Dessing, Filemon Wesselink, Wilfried de Jong, Najib Amhali, Matthijs van Nieuwkerk en Patrick Lodiers.

related partner content for mobile comes here

Jeroen Kramers, manager marketing en promotie bij de NPO: “De televisiecampagne vormt de basis, maar de commercial is vertrekpunt voor méér. Zo zit er in de spot een interactief spel verborgen, dat via de website is te spelen. Het concept is breed te vertalen, ook naar evenementen, print, online en andere media.” (Medialog)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in