Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN schrapt 10 merken

KPN gaat tien van de dertien merken schrappen om te bezuinigen. Onder meer HetNet, Planet en Tiscali verdwijnen. Het concern gaat alleen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldde het NOS Journaal dinsdag. Momenteel heeft het concern dertien merken, daarvan worden er tien geschrapt. KPN bezuinigt zo flink op bijvoorbeeld reclamekosten.

related partner content for mobile comes here

Onder de naam Back to growth presenteerde KPN gisteren een ambitieuze strategie voor de komende drie jaar, zo meldt NRC Handelsblad. Terwijl de omzet de laatste jaren bleef steken rond de 12 miljard euro, moet die over drie jaar 15 miljard zijn. Dat moet gebeuren zonder overnames. Ook zullen de komende jaren 2.000 banen verdwijnen.

Adformatie berichtte eerder al dat KPN de afdeling Media Sales ontmantelt. Die werd een jaar geleden opgericht voor de verkoop van advertentieruimte bij de verschillende media waarin het telecombedrijf actief was. De activiteiten worden per 1 maart beëindigd, voor de circa vijftien medewerkers wordt een oplossing gezocht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in