KPN schrapt 10 merken
Dat meldde het NOS Journaal dinsdag. Momenteel heeft het concern dertien merken, daarvan worden er tien geschrapt. KPN bezuinigt zo flink op bijvoorbeeld reclamekosten.
Onder de naam Back to growth presenteerde KPN gisteren een ambitieuze strategie voor de komende drie jaar, zo meldt NRC Handelsblad. Terwijl de omzet de laatste jaren bleef steken rond de 12 miljard euro, moet die over drie jaar 15 miljard zijn. Dat moet gebeuren zonder overnames. Ook zullen de komende jaren 2.000 banen verdwijnen.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaAdformatie berichtte eerder al dat KPN de afdeling Media Sales ontmantelt. Die werd een jaar geleden opgericht voor de verkoop van advertentieruimte bij de verschillende media waarin het telecombedrijf actief was. De activiteiten worden per 1 maart beëindigd, voor de circa vijftien medewerkers wordt een oplossing gezocht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid