Overslaan en naar de inhoud gaan

Meten is (achteraf een beetje) weten ...

Hoera, NS was de sterkste stijger in de RQ-meting van 2004. Nu weet ik dus dat we het anderhalf tot een half jaar geleden een tijdje goed…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoera, NS was de sterkste stijger in de RQ-meting van 2004. Nu weet ik dus dat we het anderhalf tot een half jaar geleden een tijdje goed gedaan hebben. Maar op welk gebied nu eigenlijk? We zijn immers op alle reputation drivers tegelijk gestegen. En hoe nu verder? Investeren in de drivers waar we al sterk zijn of juist investeren in de drivers waar we nog wat goed te maken hebben? Komt het trouwens wel door onze communicatie of is het feitelijk de kwaliteit van de dienstverlening geweest? En als het al communicatie was; was het het dan de corporate of de marketing-communicatie die de doorslag heeft gegeven?Aangezien de RQ doorgaans gewonnen wordt door consumerbrands en de reputation driver 'products & services' van doorslaggevend belang is, kun je je afvragen of dit nu echt een erkenning van de corporate reputatie is. Er valt nog een hoop na te meten.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in