Overslaan en naar de inhoud gaan

Linda. wint twee Mercurs

De eerste Nederlandse personality-glossy Linda. was gisteravond de grote winnaar op het zevende Tijdschriftengala. De titel werd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Linda. had twee nominaties: Tijdschrift én Lancering van het Jaar. Maar vooraf stond al vast dat het blad er, volgens de reglementen, slechts een van die twee kon verzilveren. Toch nam Linda.-uitgeverij Mood for Magazines dus twee Mercurs mee naar huis.

related partner content for mobile comes here

De jury over Linda.: ‘Het blad heeft een nieuwe doelgroep gevonden en daarmee de markt verruimd, en het was met direct een hoge oplage binnen een jaar winstgevend.’ De jury over De Witte: ‘Haar succesrate is enorm, alles wat ze aanraakt verandert in goud.’

Quest (G+J Uitgevers) kreeg de Mercur voor Lancering van het Jaar, Elle’s José Rozenbroek (Quote Media) mag zich een jaar lang Hoofdredacteur van het Jaar noemen. Fancy (Sanoma) is het slimst met merkextensies bezig en Matthias Boswinkel (ook Sanoma) is de beste uitgever van Nederland. Durk Hattink (Quote) kreeg een Mercur voor de beste Artdirection van het Jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in