Linda. wint twee Mercurs


Linda. had twee nominaties: Tijdschrift én Lancering van het Jaar. Maar vooraf stond al vast dat het blad er, volgens de reglementen, slechts een van die twee kon verzilveren. Toch nam Linda.-uitgeverij Mood for Magazines dus twee Mercurs mee naar huis.
De jury over Linda.: ‘Het blad heeft een nieuwe doelgroep gevonden en daarmee de markt verruimd, en het was met direct een hoge oplage binnen een jaar winstgevend.’ De jury over De Witte: ‘Haar succesrate is enorm, alles wat ze aanraakt verandert in goud.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSQuest (G+J Uitgevers) kreeg de Mercur voor Lancering van het Jaar, Elle’s José Rozenbroek (Quote Media) mag zich een jaar lang Hoofdredacteur van het Jaar noemen. Fancy (Sanoma) is het slimst met merkextensies bezig en Matthias Boswinkel (ook Sanoma) is de beste uitgever van Nederland. Durk Hattink (Quote) kreeg een Mercur voor de beste Artdirection van het Jaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid