Overslaan en naar de inhoud gaan

Landelijke promotie glasvezel

Reggefiber is een offensief begonnen om glasvezel te promoten. Hiervoor werken ze samen met Dutch Moving Billboards.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Reggefiber is het hard nodig om zoveel mogelijk gemeentes aan de glasvezel te krijgen. Hiertoe worden onder meer glasvezelwinkels geopend. De bedoeling van de glasvezelwinkels is dat potentiële afnemers de snelheid van internet en televisie via glasvezel zelf kunnen ervaren.

related partner content for mobile comes here

Er zijn in Nederland 80 glasvezelwinkels, dit jaar zal dit aantal uitgebreid worden. Via de glasvezelwinkel kan ook een keuze voor de provider gemaakt worden. Vodafone en KPN biedt al diensten via Reggefiber aan.

Dutch Moving Billboards ondersteunt de promoties ter plekke met onder meer de mediabike. Vanaf deze maand gaat Dutch Moving Billboards door heel Nederland trekken om tenminste 50 winkelopeningen te ondersteunen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in