Overslaan en naar de inhoud gaan

Varwijk en Maaskamp winnaars Cebuco/ADCN Workshop

Jesse Varwijk en Michael Maaskamp (Link. Business Creatives) hebben woensdag de Cebuco/ADCN workshop gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zij ontwierpen het winnende dagbladconcept voor . Het team heeft zich daarmee samen met de nummer twee (de WDKA-studenten Jurre van de Ven en Luuk van de Put) geplaatst voor de Europese dagbladcompetitie (Best Young European Team) in mei in Noorwegen. Het jury rapport: ‘Zeer creatief, goed gebruik gemaakt van het mediumtype, uitdagend en haalbaar, perfect de belevingswereld van de doorgroep doorvertaald in het concept’ waren de lovende woorden van de jury over de winnaars. Maar ook de nummers 2 (Van de Ven en Van de Put) kregen lovende kritieken ‘een fris idee, een ijzersterke doorvertaling van online naar offline’. Terechte winnaars.

related partner content for mobile comes here

De jonge creatieven kregen de opdracht om een dagbladconcept te ontwikkelen om de bekendheid te verhogen van de babywinkel bij bol.com en de doelgroep naar de website te trekken.

Vanuit de ADCN was een team van mentoren/juryleden samengesteld om de 24 teams te begeleiden en te jureren: Stephan Gonnissen; creative director digital, Etcetera, ADCN-bestuurslid, Thijs Bontje; copywriter Selmore, Edwin van Kuilenburg; copywriter UbachsWisbrun/JWT, Henk Jantz; artdirector UbachsWisbrun/JWT, Geert Ploeger; freelance creative director/artdirector, Jan van Meel; creative director Junior Academie en Peep van der Molen; creative director/copywriter Qi.

Cebuco organiseert in samenwerking met de ADCN jaarlijks een workshop voor jonge creatieven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in