Varwijk en Maaskamp winnaars Cebuco/ADCN Workshop
Zij ontwierpen het winnende dagbladconcept voor bol.com. Het team heeft zich daarmee samen met de nummer twee (de WDKA-studenten Jurre van de Ven en Luuk van de Put) geplaatst voor de Europese dagbladcompetitie Best YET (Best Young European Team) in mei in Noorwegen. Het jury rapport: ‘Zeer creatief, goed gebruik gemaakt van het mediumtype, uitdagend en haalbaar, perfect de belevingswereld van de doorgroep doorvertaald in het concept’ waren de lovende woorden van de jury over de winnaars. Maar ook de nummers 2 (Van de Ven en Van de Put) kregen lovende kritieken ‘een fris idee, een ijzersterke doorvertaling van online naar offline’. Terechte winnaars.
De jonge creatieven kregen de opdracht om een dagbladconcept te ontwikkelen om de bekendheid te verhogen van de babywinkel bij bol.com en de doelgroep naar de website te trekken.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuVanuit de ADCN was een team van mentoren/juryleden samengesteld om de 24 teams te begeleiden en te jureren: Stephan Gonnissen; creative director digital, Etcetera, ADCN-bestuurslid, Thijs Bontje; copywriter Selmore, Edwin van Kuilenburg; copywriter UbachsWisbrun/JWT, Henk Jantz; artdirector UbachsWisbrun/JWT, Geert Ploeger; freelance creative director/artdirector, Jan van Meel; creative director Junior Academie en Peep van der Molen; creative director/copywriter Qi.
Cebuco organiseert in samenwerking met de ADCN jaarlijks een workshop voor jonge creatieven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid