Ziggo: Content is King (brandbarometer)
Met de recente beursgang heeft Ziggo, de grootste kabelaar van Nederland, ruim 800 miljoen euro opgehaald met iets meer dan 20 procent van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Met de recente beursgang heeft Ziggo, de grootste kabelaar van Nederland, ruim 800 miljoen euro opgehaald met iets meer dan 20 procent van de aandelen. Een bijzondere prestatie voor een bedrijf dat tot voor kort nog een nutsfunctie had: het doorgeven van een televisiesignaal. De prestatie van Ziggo, nieuw op nummer 12 in de Brandbarometer, is ook opvallend in het licht van de reputatie van kabelbedrijven, die in het recente verleden drukker leken met klachtenmanagement dan met klanttevredenheid. Naar de brandbarometer
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid