Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM in Belux in zee met TCC

Het Nederlandse bureau The Communication Company heeft na consultatie van verschillende bureaus het communicatiebudget gewonnen van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

"TCC gaat globale

related partner content for mobile comes here

communicatie beheren en zowel als sparring partner fungeren als de

uitvoering verzorgen," vertelt marketing manager Marleen Wyckmans van KLM in

Brussel. "Vanuit Nederland komt er wel een globale campagne die wereldwijd

gebruikt wordt, maar elk land mag zelf bepalen wat daarvan wordt

overgenomen en wat niet. TCC gaat ons daarin adviseren en dus waar nodig

zelf creatie doen. TCC is als beste uit de tender gekomen omdat ze zeer open

communiceren, erg flexibel en spontaan zijn en met heel creatieve

oplossingen kwamen. Ze hebben dingen op een heel andere manier naar voor

durven brengen dan de andere bureaus." Het mediabudget bevat enkele

tientallen miljoenen en de media-aankoop loopt via TCC, aldus Pub.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in