Overslaan en naar de inhoud gaan

Jan Linders wint 'Beste Folder Award'

De folders van Jan Linders en Lidl scoren het hoogst bij het publiek.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs werd gistermiddag voor de tweede keer uitgeriekt tijdens de Nationale Dag van de Brievenbusreclame.

related partner content for mobile comes here

In tegenstelling tot de eveneens gistermiddag uitgereikte , is de Beste Folder Award een publieksprijs.  Via de website l konden consumenten de folders beoordelen op acht aspecten, zoals leukste producten, scherpste aanbiedingen, overzichtelijkheid en aantrekkelijkheid. Het publiek kon kiezen uit 90 nationale folders en 19 regionale folders. In totaal hebben zestigduizend consumenten hun stem uitgebracht.

In de categorie Nationaal gingen de Beste Folder Awards 2014 naar Jan Linders (food) en Lidl (non-food). In de categorie Regionaal ging de winst dit jaar naar Klein (non-food) en Bufkes (food). De overall winnaar van Nationaal is Jan Linders en de overall winnaar van Regionaal is Klein.

In de categorie Nationaal food behaalde Jan Linders op ieder aspect, met uitzondering van scherpste aanbiedingen, het hoogste cijfer van alle genomineerden. Vooral op het één na belangrijkste aspect “Bevat producten die ik wil kopen” scoorde de buurtsuper hoog. Lidl, vorig jaar winnaar in de categorie Nationaal, is dit jaar de winnaar in de categorie Nationaal non-food. De folder wordt met name hoog gewaardeerd vanwege de overzichtelijkheid en de scherpste aanbiedingen. Op “Scherpste aanbiedingen” behaalde Lidl, met een 8.6, de hoogste score van alle genomineerden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in