Overslaan en naar de inhoud gaan

David Vink Chief Digital Officer SBS

David Vink gaat naast zijn functie als algemeen directeur van Veronica Uitgeverij ook SBS Digital leiden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

SBS heeft de laatste maanden gewerkt aan een nieuwe digitale strategie waarbij video on demand het belangrijkste speerpunt is. Dit gebeurde al onder de leiding van Vink, maar hij deed dit ad interim. Deze setting krijgt nu een permanent karakter.

SBS Digital is de digitale afdeling binnen SBS Broadcasting die verantwoordelijk is voor de digitale strategie, creatieve concepten, digitale content productie, innovatie, technologie, ontwikkeling en exploitatie van alle digitale platformen.

David Vink: &;We hebben fundamentele keuzes gemaakt en er is de laatste maanden al veel werk verzet; de introductie van NLziet, de re-launch van Kijk en de nieuwe Kijk app zijn de eerste concrete projecten.&;

Hij blijft zijn nieuwe baan combineren met Veronica Uitgeverij: &;De uitgeverij ontwikkelt digitale producten die de consument helpen zijn weg te vinden in de complexe wereld van niet lineaire televisie. Deze twee functies liggen feitelijk dicht tegen elkaar aan en bleken goed te combineren.&;

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in