Overslaan en naar de inhoud gaan

DDMM-onderzoek uitgebreid met mobiel bereik

Vinex, PMA en GfK presenteren een geïntegreerd digitaal bereiksonderzoek.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vinex en PMA presenteren volgende week in samenwerking met GfK de eerste mobiele meetresultaten van het digitale bereiksonderzoek .

Voor het eerst kan het netto bereik van websites en apps worden bepaald voor de combinatie van pc, smartphone en tablet. Met ingang van de aprildata worden de meetgegevens ook verrijkt met meer dan 300 achtergrondkenmerken van de bezoekers. Alle data zijn ter beschikking gesteld voor mediaplanning.

related partner content for mobile comes here


Het publiceren van de mobiele bereiksdata is volgens de partijen een belangrijke stap in MULTI-device measurement. Vinex-directeur Wouter Hulst: &;Het integreren van web- en mobiele bereiksdata is een technisch complex proces dat wereldwijd nog maar op beperkte schaal wordt toegepast. Voor de meting van het gebruik van mobiele devices is een geavanceerde techniek ontwikkeld. Daarnaast is de integratie van web- en mobiel bereik via modellering een technische uitdaging geweest.&

Voor het eerste kwartaal van 2014 zijn de geïntegreerde bereiksdata op maandniveau beschikbaar. Met ingang van de aprildata verschijnen de gegevens op gedetailleerd niveau in de planningssoftware, inclusief de uitgebreide set achtergrondkenmerken. 

De eerste DDMM geïntegreerde onderzoeksresultaten worden gepresenteerd voorafgaand aan het Digital Marketing Live congres, om 9.00 uur in de Beurs van Berlage in Amsterdam. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in