Overslaan en naar de inhoud gaan

De nieuwe TvM eenmalig gratis in de bus

Mis ‘m niet! Tijdschrift voor Marketing ondergaat een ingrijpende restyle: Nieuwe look, nieuwe feel, maar vooral optimaal afgestemd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mis ‘m niet! Tijdschrift voor Marketing ondergaat een ingrijpende restyle: Nieuwe look, nieuwe feel, maar vooral optimaal afgestemd op de no nonsense informatiebehoefte van strategische marketeers, hun aspiranten en dienstverleners in marketing. Geen ‘multimediaal platformonafhankelijk concept’, maar gewoon een goed tijdschrift voor professionals met een 24/7-baan die relevantie als enig selectiecriterium gebruiken bij het lezen en leren over hun vak.

related partner content for mobile comes here

De relaunch van Tijdschrift voor Marketing vindt plaats op 3 juni, tijdens Marcom 2014, maar voor iedereen die dáár niet aanwezig kan zijn maar toch nieuwsgierig is, is er een eenmalig aanbod: lever je NAW in . Thuis of op de zaak. We gaan je niet plat-spammen, we willen vooral weten wie je bent en - natuurlijk - dat je ‘m leest. Aanbevelen bij derden mag ook.

The proof of the pudding is in the eating

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in