Overslaan en naar de inhoud gaan

ING Retail Jaarprijzen: Rituals beste winkelketen volgens vakjury

De Keurslager, Rituals Cosmetics, Linneweever Optiek en Van Tilburg Mode & Sport zijn de winnaars van de ING Retail Jaarprijzen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Keurslager, Rituals Cosmetics, Linneweever Optiek en Van Tilburg Mode & Sport zijn de winnaars van de . Rituals Cosmetics won de vakjuryprijs ‘Beste Winkelketen’. Het publiek verkoos in deze categorie De Keurslager tot winnaar.

related partner content for mobile comes here

In totaal zijn negen ING Retail Jaarprijzen uitgereikt. Dit jaar was het de veertiende keer dat het ING Retail Jaarprijs Gala plaatsvond.

De winnaars van de ING Retail Jaarprijzen 2009 op een rij:

Hoofdprijzen

- Vakjuryprijs Beste Winkelketen: Rituals Cosmetics

- Vakjuryprijs Beste Zelfstandige Winkel: Linneweever Optiek (Wateringen)

- Publieksprijs Beste Winkelketen: De Keurslager

- Publieksprijs Beste Zelfstandige Winkel: Van Tilburg Mode & Sport (Nistelrode)

Deelprijzen

- Publieksprijs Shopper Award : De Keurslager

- HBD 'Leukste winkel om bij te werken' : Leurs Tuincentrum (Venlo)

- KCH Human Capital Award: Schuurman Schoenen (Borne)

- ING Retail Jaarprijs Beste Starter: Van Soest (Amsterdam)

- ING Retail Jaarprijs Beste Bricks & Clicks: Hunkemöller

De Stichting Retail Jaarprijs is het overkoepelende orgaan van de ING Retail Jaarprijs. Doelstelling van deze prijs - die is onderverdeeld in Vakjury- en Publieksprijzen - is het verbeteren van het imago van de detailhandel en het stimuleren van het formuledenken onder retailers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in