Overslaan en naar de inhoud gaan

Infofilter akkoord met statutenwijziging

Het bestuur van de Stichting Infofilter is akkoord met de statutenwijziging die de weg moet vrijmaken voor een nieuw businessplan voor het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een belangrijk uitgangspunt zal zijn dat het gebruik van Infofilter een verplichtend karakter krijgt voor alle bedrijven. Tot nu toe is het gebruik ervan alleen verplicht voor de aangesloten branche- en werkgeversverenigingen.
De intentie is de toegankelijkheid voor nieuwe gebruikers te verhogen, onder meer door een ontdubbelservice en een instapmodel te gaan aanbieden voor kleinere organisaties. Het afgelopen halfjaar is het aantal gebruikers van het Infofilter met 40 procent toegenomen.

related partner content for mobile comes here

Tevens is het de bedoeling om Infofilter scherper te profileren als instrument dat consumentenirritatie moet voorkomen. Daarom is een fors deel van het budget toegewezen aan verhoging van de naamsbekendheid en verbetering van de vindbaarheid.
Het bestuur van de Stichting Infofilter wordt onder andere gevormd door vertegenwoordigers van de WGCC, DDMA, Thuiswinkelorganisatie en de MarktOnderzoeksAssociatie. Het totaal aantal consumentenblokkades is 575.000.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in