
Doel van de campagne, die wordt vormgegeven door Podium, bureau voor educatieve communicatie, is om jongeren tussen de 12 en 20 jaar ervan te overtuigen dat deze activiteiten levensgevaarlijk zijn en om bij hen een mentaliteitsverandering teweeg te brengen. De campagne, die meerdere jaren zal duren, moet de jongeren vooral via de scholen bereiken.
De jongerenactie maakt deel uit van een brede campagne van ProRail tegen spoorlopers en spoorvandalisme. ProRail stuurt brieven naar omwonenden en bedrijven die dicht bij het spoor gevestigd zijn. Ook plaatst ProRail vandalismebestendige hekken om het spoor af te schermen van de openbare weg.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeTevens heeft ProRail deze zomer aan 4.000 basisscholen een informatiepakket over gevaarlijk gedrag bij het spoor gestuurd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee