Overslaan en naar de inhoud gaan

Ilse media krijgt nieuwe naam: Sanoma Digital

Ilse media , digitale uitgever en eigendom van Sanoma Uitgevers, heeft vanaf 1 januari 2010 een nieuwe naam: Sanoma Digital.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, digitale uitgever en eigendom van Sanoma Uitgevers, heeft vanaf 1 januari 2010 een nieuwe naam: Sanoma Digital.

related partner content for mobile comes here

Onder Sanoma Digital worden alle digitale activiteiten van ilse media en Sanoma Uitgevers gebundeld. ‘De nieuwe naam sluit bovendien aan bij de groeiende behoefte van adverteerders aan mediapartijen die middelenvrije marketing- en communicatie-oplossingen kunnen bieden’, zo zegt Sanoma.

Joris van Heukelom, algemeen directeur ilse media zegt: ‘Het is sterk dat we alle digitale activiteiten van Sanoma nu onder ilse media plaatsen en dat ilse als kern functioneert voor de verdere groei van Sanoma Digital. Door deze bundeling van krachten zijn wij nog beter in staat om consumenten relevante content te bieden en adverteerders op een slimme manier met hen te verbinden. Het is onze ambitie om als Sanoma Digital, naast grootste digitale uitgever, ook het meest innovatieve mediabedrijf van Nederland te worden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in