Heldenbergh begint bureau The Dutch


DIM is het bureau van Angelique Neeft. Zij wordt bij The Dutch algemeen directeur, Heldenbergh creatief directeur.
Na als marketeer Old Amsterdam in de markt te hebben gezet, startte Neeft vijf jaar geleden DIM (Denken In Mogelijkheden). Ze neemt haar klanten Nieuw Nederland Architecten, Roche Diagnostics, Lloyds Apotheken en Amsterdam Airport Schiphol mee naar het nieuwe bureau.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDIM had behoefte aan creatieve versterking en wilde groeien in de breedte. Heldenbergh wilde zijn ambities een vliegende start geven en zijn relaties een organisatie bieden die klaar is voor grote projecten en opdrachten.
The Dutch heeft ook een netwerk gerealiseerd van zelfstandige communicatiespecialisten: Dutch Friends. Zo kan het bureau alle above, below en online specialismen bieden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid