Overslaan en naar de inhoud gaan

Heldenbergh begint bureau The Dutch

Hugo Heldenbergh, tot eind vorig jaar medeoprichter en creatief directeur van onsbureau, begint zijn eigen bureau The Dutch. Het bureau…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

DIM is het bureau van Angelique Neeft. Zij wordt bij The Dutch algemeen directeur, Heldenbergh creatief directeur.

related partner content for mobile comes here

Na als marketeer Old Amsterdam in de markt te hebben gezet, startte Neeft vijf jaar geleden DIM (Denken In Mogelijkheden). Ze neemt haar klanten Nieuw Nederland Architecten, Roche Diagnostics, Lloyds Apotheken en Amsterdam Airport Schiphol mee naar het nieuwe bureau.

DIM had behoefte aan creatieve versterking en wilde groeien in de breedte. Heldenbergh wilde zijn ambities een vliegende start geven en zijn relaties een organisatie bieden die klaar is voor grote projecten en opdrachten.

The Dutch heeft ook een netwerk gerealiseerd van zelfstandige communicatiespecialisten: Dutch Friends. Zo kan het bureau alle above, below en online specialismen bieden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in