Overslaan en naar de inhoud gaan

Grote bedrijven kunnen sites niet beheren

Bedrijven worden steeds meer genoodzaakt tijd en geld te spenderen aan het consistent en actueel houden van al hun websites.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit internationaal onderzoek in opdracht van Tridion, uitgevoerd door het Engelse bureau Dynamic Markets, blijkt dat 40 procent van de multinationals minimaal één persoon drie maanden lang full-time moet inzetten voor het structureel aanpassen of ontwikkelen van één site.Een even groot percentage van de bedrijven gaf aan geen idee te hebben van de hoeveelheid tijd, geld en mankracht die het kost om een site te ontwikkelen en de inhoud bij te houden. Meer dan 20 procent van de multinationals gaf aan dat dit hen vier maanden of meer zou vergen. Slechts 24 procent van de ondervraagde organisaties heeft een persoon aangewezen die eindverantwoordelijk is voor het beheer van alle websites in de organisatie.

related partner content for mobile comes here

De onduidelijkheid in verantwoordelijkheden leidt tot een versnipperde en inconsistente 'look and feel' van de verschillende websites van één bedrijf. Dit heeft weer gevolgen voor het online merk en imago van een bedrijf.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in