Grey Duitsland boekt historische groei
Grey Duitsland komt met de beste cijfers in haar historie: een groei van 18.5 procent van het bureau-inkomen tussen september 1999 en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De resultaten werden behaald zonder enige acquisitie. De enorme groei is te danken aan meer dan honderd nieuwe accounts, zo’n 36 procent van de bestaande klanten. Opvallend was het aantal nieuwe retailklanten, zoals Club Bertelsmann. Maar ook uit de financiële markt (Planet Home) en de ict (Unisys, Oracle) werden klanten binnengehaald. Volgens Bernd M. Michael, chairman van Grey Global Group Middle Europe zijn twee factoren doorslaggevend: een nieuwe generatie binnen het managment en het opzetten van onafhankelijke bedrijven die eerder units waren van het bureau.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid